O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi.Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

piątek, 20 marca 2015

Wiosna

Skrzydlate zwiastuny wiosny

Mówi się, że jedna jaskółka wiosny nie czyni. Ale już stado bocianów to na pewno. Swego czasu wiosnę 
w rozkwicie mogłam zaobserwować będąc na Suwalszczyźnie, gdzie przemierzałam bezdroża tego pięknego odludzia. Akurat był to czas przylotu bocianów, a ja miałam je w zasadzie na wyciągnięcie ręki…
Ptaki te budzą mój uśmiech. Powiada się, że jeśli zobaczysz pierwszego boćka w locie, to znaczy, 
że w wakacje będziesz podróżować, a jeśli pierwszy, napotkany w roku, bociuś siedzi lub stoi grzecznie 
w gnieździe, to i wakacje będą mijać w domowych pieleszach. Warto zatem wypatrywać tych latających zwiastunów wiosny.


Kołowanie i podchodzenie do lądowania :)


Przyziemienie :)

Orzeł, tfu... bocian wylądował :)



Ćwiczenie na równowagę ;)



Nie ma to jak w domu...



Lecę, już lecę...



W tej stołówce już nic nie ma :)



Chyba kaczki wszystko zjadły, bo tak szybko umykają...



Może tu się znajdzie coś dobrego...



Deszcz, nie deszcz, ale zjadło by się coś odrobinkę...



No kochanie, ten "Łąka" supermarket taki duży, a jakoś mało w nim towaru...



Nie, nie, nie... Nie lecę do Tesco! Ani do Auchana! Zostaję w tym supermarkecie.




Pszczółki będą miały co robić...



Kwiatowy dywan



Początki bazi :)



Już niedługo pojawi się radosny wieczorny rechot :)



Wiosna nawet wieczorową porą może być urocza




Zatem życzę miłego Pierwszego Dnia Wiosny! Niech będzie ciepła, słoneczna i soczyście zielona J.





8 komentarzy:

  1. Boćki! A u mnie już przyleciały grzywacze, których wypatrywałam przez okno już od pewnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaki dają tyle radości... strasznie mi tęskno do ich śpiewów zimową porą. Dobrze, że idzie wiosna, a wraz z nią śpiewy, trele i klekot bocianków. Z wiosennym pozdrowieniem :)

      Usuń
  2. W końcu idzie wiosna, choć zapewne będzie mi brakować zimowych górskich wycieczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to z tych ciepłolubnych, wystawiam twarz do słońca jak foka ;) A zimowe eskapady już za jakieś 8-9 miesięcy, musisz wytrzymać w tęsknocie, tymczasem pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zawsze każdy to nuci, no bo jak inaczej :) Wiosna budzi się we wszystkich naszych zakamarkach. Ściskam z ciepłym podmuchem wiatru :)

      Usuń
  4. Na Mazowszu widać już jest ,a u nas trochę zwleka ;;;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwilka i się zazieleni na dobre. Już mamy dzień dłuższy o godzinę, zaraz będzie cieplutko i pięknie :) Serdeczności :)

      Usuń