O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi.Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

czwartek, 18 sierpnia 2016

Czas relaksu, relaksu to czas...

MAŁA PRZERWA,
CZYLI DUŚKA
NA URLOPIE


Koniec. Mam dość walki z kurzem i pyłem po remoncie łazienki. To jak walka z wiatrakami, syzyfowa praca i robota w stajni Augiasza w jednym. Czytaj - niekończąca się opowieść. Z tym , że nie jestem Heraklesem i tej stajni, tfu, łazienki, nie jestem w stanie wyczyścić w jeden dzień. A tym bardziej całego mieszkania. Po co więc się męczyć? Do porządków należy się przygotować odpowiednio, dlatego też postanawiam wyjechać i odpocząć. Znikam Moi Drodzy na dwa tygodnie. Jadę do mojej samotni w moje ukochane miejsce. Razem ze mną równolegle mają urlop komórka i komputer. Za to miejsce obok mnie, zajmą dobra książka i sen. Taki mam plan... 

Zatem do zobaczenia we wrześniu!


Urlop czas zacząć! :)

P.s. Na urlop ze mną wybiera się także Mycha, no jak mogłam o tym zapomnieć...

8 komentarzy: