O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi.Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

niedziela, 25 lutego 2018

5 urodziny bloga

5 urodziny

Kiedy pięć lat temu zakładałam bloga, nie przypuszczałam, że będzie to punkt zwrotny w moim życiu. Ale gdyby nie to, nie trafiłabym na wspaniałych ludzi po drugiej stronie ekranu. To właśnie Wy, moi drodzy Goście, jesteście siłą napędową tego bloga.

Dziękuję za te 5 lat!

Gdyby nie blog, nie usłyszałabym głosu w słuchawce i wielu ciepłych słów od jednej z blogerek (Barbarosso, pozdrawiam!).
Gdyby nie moja pisanina, nie otrzymałabym tylu wspaniałych maili i komentarzy od ludzi z pasją, które sprawiają mi tak wiele radości. A dzielenie się radością czyni cuda.
Gdyby nie pomysł na pisanie, nie byłoby odwiedzonych tylu miejsc i nie rozbudziłabym swojej odwagi. Tak, odwagi w odkrywaniu Cudownego Świata.
Wreszcie, gdyby nie blog, nie trafiłabym tydzień temu na stronę blogerki Vilejki, z którą nieoczekiwanie połączyła mnie przeszłość naszych Mam, a które to Mamy poznały się po wojnie w gimnazjum (Violu, ściskam!).
Czego chciałabym życzyć sobie w te piąte urodziny? Bym przez kolejne pięć lat nie poddała się melancholii, depresji i podpowiedziom zgorzkniałych ludzi, rozczarowanych życiem. Bo wierzę, że tylko z pozytywnym nastawieniem możemy tworzyć nasz Cudowny Świat. A kiedy dodamy do tego ciut miłości i uśmiechu, to będzie to zadanie na kolejną 5 J

Dziękuję Wam kochani, że jesteście!




18 komentarzy:

  1. Gratulacje i podziękowania za mnóstwo niebanalnych podróży razem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne! Mam nadzieję, że dalej będziemy razem wędrować. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Super! Wielu pięknych podróży i wycieczek, którymi oczywiście podzielisz się na łamach bloga. Uściski z Dolnego Śląska! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Podzielę się każdą wędrówką i każdym wyjazdem, bo jest to w tej chwili dla mnie bardzo ważne. Ściskam mocno! :)

      Usuń
  3. Poruszający post. Gratuluję tylu lat i życzę kolejnych wspaniałych lat w tym świecie. Uwielbiam Barbarosso, cudowna, ciepła kobieta. :)

    Nie spodziewałam się zakładając bloga, że ten świat jest tak piękny i tak potrafi rozwinąć człowieka, teraz już wiem. Prowadzisz blog od pięciu lat, a to wielkie osiągnięcie. Jestem pewna, że się nie poddasz. Nie ma co słuchać zgorzkniałych ludzi, tylko robić to, co się kocha. :) Serdecznie pozdrawiam .:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Robienie tego, co się lubi, to sprawa rozwijająca człowieka w najwyższym stopniu. Zawsze powtarzam, że świat jest cudowny, tylko ludzie chcą go czasem popsuć. Na szczęście są jeszcze tacy, co prowadzą blogi i nie dają się złemu. I też sprawiają, że każdy dzień jest piękniejszy. Moc pozdrowień przesyłam :)

      Usuń
  4. Pięć lat w Twoim towarzystwie minęło jak jedna chwila. Bardzo miła chwila. Dziękuję za wiele pięknie opisanych wycieczek i za komentarze pod moimi postami. Mam nadzieję, że kiedyś zobaczę Twoją uśmiechniętą twarz na szlaku i będzie to miłe spotkanie.
    Pozdrawiam i życzę co najmniej kolejnych 5 lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też mam taką nadzieję, że kiedyś na siebie wpadniemy, bo przecież świat jest mały, zwłaszcza dla takich ludzi jak my, którzy ciągle się przemieszczają z aparatem w ręku ;) To dopiero byłyby fajne opisy z dwóch różnych ujęć tego samego miejsca na naszych blogach ;) Uściski! :)

      Usuń
  5. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych lat, owocnych w kolejne wyprawy, dzięki czemu będziemy mieli o czym czytać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Oby tylko zdrowie dopisywało, to i podróże się udadzą. Pomysłów nie brakuje. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. A zatem wszystkiego najlepszego z okazji bloga i jak największej liczby podróży do opisania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Idzie wiosna, a wraz z nią cieplejsze dni, to i przyjdzie czas na realizację pomysłów. Tylko jakby jeszcze można było wydłużyć czas, bo jednak spać kiedyś trzeba ;) Pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  7. gratuluje wytrwałości i chęci pisania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Mam nadzieję, że tych nigdy nie zabraknie. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Kochana Duśko!!! Gratulacji moc. Bloguj, pokazuj ciekawe, wspaniałe miejsca, swój cudowny świat. :)
    Tak miło się z Tobą rozmawiało.:) Dziękuję za pozdrowienia w tym poście. :)
    Pamiętaj, jak będziesz blisko mojego miasta, to dzwoń, nawet o północy :)
    Moc buziaków !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, mnie również było miło, to był wspaniały walentynkowy prezent! :) Mam nadzieję, że dalej będziemy już razem wędrować nie tylko wirtualnie, ale też przy okazji wizyt w naszych miastach. Jeśli wybiorę się w Twoje okolice, to dam Ci znać wcześniej, co byś nie była akurat w drodze do swojej Grecji albo innych kątów na świecie :) Ściskam mocno! Buziolki :)

      Usuń
  9. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu tego miejsca :) Myślę, że kolejne lata przed Tobą również zaowocują nowymi znajomościami i poznaniem zupełnie nowych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Artur :) Mam nadzieję, że tak właśnie będzie. Apetyt na podróżowanie jest wielki i myślę, że życia mi nie starczy, by go zaspokoić. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń