O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

poniedziałek, 20 maja 2013

Kąt Polski

Witaj Drogi Gościu!

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, co kryje się w kątach Polski? Ja tak. Z Warszawy mam wszędzie i blisko i daleko. Nie zawsze mogę dotrzeć na samiuśkie kąciki. Ale jeśli chcesz się Gościu przekonać, co kryje w sobie ziemia Dolnego Śląska, to zapraszam do zakładki "Kotlina Kłodzka".
Zabieram Cię w tajemniczy świat, czasem pełen zadumy, czasem radosny, jak dzieciństwo. Powieje nam grozą ale i zapachem przyrody. Zapraszam dziś w magiczny kąt Polski...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz