O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

piątek, 26 lipca 2013

Zaproszenie do Malborka

Witaj Drogi Gościu,

W czerwcu odbył się zjazd rodzinny, z okazji urodzin mojej kochanej Babci, w bardzo uroczym zakątku Polski. Dziś chcę zabrać Cię do niego.
Wybierzemy się na... depresję . Ale spokojnie. To tylko taki teren :) Na Żuławach Wiślanych, jako najniższym terenie w Polsce, jest miejsce szczególne. Dzisiejszego dnia zagłębimy się w krzyżacki świat i mroczne czasy Średniowiecza. Zapraszam zatem do Moich Kącików w Polsce, do zakładki "Tajemnice Zamku w Malborku". Przejdźmy się razem po korytarzach tej ceglanej warowni.
Obiecuję, depresji nie będzie ;)
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz