O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

czwartek, 25 lutego 2021

8 urodziny bloga

8 urodziny bloga! Hurra!

 

Ósme urodziny, czas leci… Od tylu lat dzielę się z Wami swoimi podróżami, dużymi i małymi. Dziękuję, że jesteście! Każdy komentarz, mail czy wiadomość na facebooku, są dla mnie prawdziwą radością. Sprawiają, że zawsze się chce pisać dalej, choć niejednokrotnie mam wątpliwości.

Ósemka, jak się ją położy, tworzy znak nieskończoności. Potraktuję to jak dobrą wróżbę dla mojego bloga…

Zatem do zobaczenia wkrótce!

                                                                                              Wasza Duśka










4 komentarze:

  1. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga, życzę wielu ciekawych wypraw i radości z ich przekazywania. Jak wiesz chętnie tu zaglądam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiem, wiem i doceniam Twoje wizyty, zresztą z przyjemnością wpadam na Twojego bloga. Pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń
  2. Gratulacje z okazji ósmej rocznicy blogowania. Niech to będzie dla Ciebie nieskończone żródło radości i satysfakcji i niech nigdy nie brakuje Ci ani tematów, ani natchnienia, ani inspiracji.
    Za te mądre słowa u góry bardzo Ci dziękuję, potrzebowałam dzisiaj takiego "zasilania".
    Wszystkiego dobrego i gratulacje jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Zasilaj się energią z bloga, z moich słów czy zdjęć do woli! Cieszę się, że mogę pomóc choć w taki mały sposób :) Uściski!

      Usuń