O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

piątek, 25 sierpnia 2017

Wakacje :)

Wakacje, czyli = luz, spokój, 
wolny krok, spanie, czytanie, 
słońce, kwiatki, śmiech itp.

Doczekałam się! Oficjalnie dziś o 16.00 zaczęłam urlop.

W związku z tym, nie będzie mnie na blogu przez dwa tygodnie. Słyszycie? DWA TYGODNIE… Wkurzyliście się? E, tam, przecież Wy już byliście na swoich wypoczynkach, a i tak mnie kochacie J Dlatego, jak wrócę, to dostarczę Wam porządną partię cudownych przygód, miejsc i krajobrazów. Zaczekacie? Mam nadzieję, że tak. Tymczasem ściskam Was mocno i do zobaczenia!

P.s. Zapraszam do odwiedzin na Facebooku, będziecie na bieżąco ;) 



8 komentarzy:

  1. Oby nogi Cię niosły tam, gdzie wzrok i dusza zapragną. Cudowny czas bycia z przyrodą sam na sam. Życzę udanych wakacji
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wkraju :) Przyrody mi nie zabraknie, oby tylko pogoda była. A tegoroczna przygoda zaraz się zacznie ;) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    2. Zapomniałem napisać, że bardzo mi się podoba zdjęcie. I bardzo pasuje do tematu postu
      :)

      Usuń
    3. Dziękuję ☺Czasem miewam przebłyski geniuszu i przypominam sobie o samowyzwalaczu w aparacie 😏

      Usuń
  2. Duśka, pewnie jeszcze jesteś na urlopie. Korzystaj na maksa.
    Ja ostatnio trochę z doskoku w blogosferze. Remont, trochę wyjazdów, ale i zdrowie zaczęło szwankować...
    Moc pozdrowień i buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak. Jeszcze mam tydzień. Obecnie jestem do soboty w moim ukochanym Zakopanem. Martwi mnie, że zdrowie Ci szwankuje. Potrzebny Ci odpoczynek. A tu rok szkolny się zaczął...Nie daj się! Całusy!

    OdpowiedzUsuń