O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

piątek, 7 kwietnia 2023

Wielkanoc - 8-10 kwietnia 2023 r.

 

Zmartwychwstał Pan, Alleluja, Alleluja, Alleluja!



Każdemu z Was życzę Świąt Wielkanocnych pełnych radości, uśmiechu i koloru. Jajko jako symbol nowego życia, niech da Wam piękny początek. Zajączek niech przyniesie coś dobrego, kurczak rozpromieni ten czas, a Baranek zwiastuje same dobre nowiny i tryumfuje jako symbol zwycięstwa życia nad śmiercią. Niech Wam nie zabraknie na stołach chleba i soli a także wędliny, które także są ważną częścią nie tylko Świąt Wielkanocnych, ale także całego naszego życia.

A kiedy nadejdzie ten radosny czas... usiądźcie do stołu wolni od trosk. Spędźcie go tak, jak lubicie najbardziej, razem, osobno, w domu, na wyjeździe. Niech będzie Wam dobrze nie tylko w ten świąteczny czas, ale także po nim. Niech Wiara Wam nie zaniknie, Nadzieja trzyma w ryzach, a Miłość towarzyszy na każdym kroku.




Wesołego Alleluja!

Z miłością... Duśka


2 komentarze:

  1. Dziękuję. <3 Życzę Ci naprawdę pięknych świąt, zdrówka, poczucia prawdziwego szczęścia. Dużo śmiechu, okazanej miłości, tego, co Ci się marzy. :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Oby nam się dobrze wiodło w kolejnych dniach, miesiącach i latach. Wszystkiego dobrego! :)

      Usuń