O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

piątek, 22 grudnia 2023

Boże Narodzenie 2023 r.

 

Magiczny czas…

to świąteczny czas…




















W ten wyjątkowy, świąteczny czas, życzę Wam wszystkim Kochani spokoju, wewnętrznej radości, ciepła domowego ogniska, bliskich rąk, które będą łamały z Wami opłatek.







Niech wszelkie sprawy, które się zawiązały w supełek, cudownie się rozprostują. Niech uśmiech zagości na Waszych twarzach, a wszelki smutek oddali się w trybie natychmiastowym.
Niech Wam przyświeca Betlejemska Gwiazda, gdziekolwiek przyjdzie Wam siadać do Wigilii, 
oby zawsze oświetlała Wam drogę do domu, do tego dobra, które znów się nam narodzi.







Życzę Wam oraz Waszym Bliskim cudownych Świąt Bożego Narodzenia i szczęścia 
w Nowym 2024 Roku. Będzie mi bardzo miło, jeśli składając sobie wzajemnie życzenia, 
po cichu wyślecie je także do mnie.





Z miłością...

 Duśka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz