O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

sobota, 30 marca 2024

Wielkanoc 2024 r.

 

Wielkanoc 2024 r.

Święta z zasady powinny być powodem do radości. Kiedy coś się świętuje, człowiek się raduje. 
Trudno jednak mówić o radości, gdy tuż obok nas toczy się bezpardonowa wojna. 
Nie łatwo uśmiechać się i życzyć sobie wielu dobroci, gdy nagle braknie kogoś przy świątecznym stole.

W tym roku moje Święta Wielkanocne będą smutne. Ale pomimo żałoby, proszę Was, byście się radowali, bo przecież to czas, gdy Dobro zwycięża Zło. 
Niech wiara w to nigdy w nas wszystkich nie ustaje.

Jajko to symbol nowego życia. Wszystko, co złe, trzeba za sobą zamknąć. 
Zacząć nowy rozdział w życiu. I dziś życzę i Wam i sobie, by ten nowy etap był spokojny, 
mimo wszystko ekscytujący i radosny. 




Abyśmy w każdym napotkanym człowieku mieli przyjaciela, 
w każdym momencie znaleźli powód do uśmiechu, 
w każdej małej rzeczy dostrzegli dzieło Zmartwychwstałego. 
Bądźcie z wiosną otwarci na nasz Cudowny Świat.

I tego wszystkiego życzę Wam i Waszym Bliskim.

Spokojnego Alleluja!

Z miłością, Dusia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz