O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

niedziela, 10 marca 2013

Każdy ma swój Everest...

Witajcie!

Za oknem śnieg, choć za dwa tygodnie mamy mieć wiosnę. We wtorek cieszyłam się z naszymi himalaistami ze zdobycia szczytu Broak Peak. W środę przyszły okropne wiadomości, że góra zabrała dwoje z nich... Tego samego dnia mój Brat wybrał się na wyprawę, zdobywać Dach Afryki czyli Kilimandżaro. Ponieważ nie mogłam uczestniczyć w tej wyprawie, postanowiłam znów wybrać się na mój dach... Na mój Everest, moje Kili... Czyli na najwyższy szczyt w Polsce, Kozi Wierch. Zapraszam Was do zakładki "Tatry - Kozi Wierch". Przejdźcie się ze mną jednym ze szlaków tatrzańskich.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz