O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi.Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

czwartek, 7 marca 2013

Zaproszenie do Syrii

Miły Gościu,

Zbliżają się Święta Wielkanocne, dlatego dziś zapraszam Cię w miejsca związane z Chrystusem, Świętymi oraz Apostołami.

Dziś zapraszam Cię w miejsce obecnie bardzo niebezpieczne, gdzie od blisko dwóch lat trwa wojna domowa, która przynosi śmierć i spustoszenie...
W 2009r odwiedziłam ten kraj, zanim na miasta, które widziałam, spadły bomby fosforowe. Przykro dziś patrzeć na to, że miejsca, które mi się podobały już nie są takie same... A uśmiechnięci ludzie dawniej żyjący na ulicach, teraz boją się na nie wyjść.

Zapraszam Cię Gościu na Bliski Wschód, do Syrii... W zakładce p.t. "Syria" znajduje się opis tego, co udało mi się zobaczyć w tym kraju.

Miłego oglądania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz