O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi.Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

sobota, 16 marca 2013

Zaproszenie do Włoch

Have! Witaj!

Papież Benedykt XVI zrobił światu niespodziankę i ustąpił z pełnionej funkcji. Chwila zaskoczenia, potem lekki szok, następnie przygotowania do Konklawe. Wreszcie tajna narada Purpuratów i oto padają sławetne słowa: Habemus Papam! Mamy nowego Papieża!
13 marca został nim kardynał z Argentyny i przybrał imię Franciszka, na cześć św. Franciszka z Asyżu.
Z tej okazji postanowiłam powspominać swoją przygodę z Rzymem i Włochami. A jak tam było - zobaczcie sami. Zapraszam do światowego kącika w zakładce "Włochy".

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz