O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

wtorek, 19 marca 2013

Koty są boskie, czyż nie?

Na takie obrazki można natrafić w Turcji, Maroku czy też innych krajach, gdzie koty są uwielbiane i nie przepędzane. Osobiście parę razy spotkałam się z takim widokiem i zawsze budzi on mój uśmiech...




Jak pięknie czekają te stworzenia na rybkę... Nie przepychają się, siedzą w rzędach...  Prawda, że są cudne?

Pozdrawiam w ten paskudny dzień :)

2 komentarze:

  1. cztery skopiowane i wklejone koty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, racja, ale ktoś to wykonał i mimo wszystko wzbudziło to mój uśmiech. A takie widoki naprawdę można zobaczyć w wymienionych przeze mnie krajach. Również w Syrii widziałam stadka kocie i zawsze człowiek się uśmiechał na ich widok. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń