O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Koncert Chóru SGH

Szanowny Gościu,

W zeszłą sobotę odbył się uroczysty koncert Chóru Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, zorganizowany z okazji 20-lecia swojego istnienia.




W chórze tym śpiewa moja Siostrzenica Iza (Izuś pozdrawiam Cię) i po raz kolejny miałam okazję posłuchać jak wiele serca wkładają młodzi ludzie w muzykę.


 
 
 
 
 


Przez 20 lat swej działalności, Chór  urzeczywistnia misję kulturotwórczą szkół wyższych. Integruje nie tylko środowisko studentów ale także absolwentów SGH.
Warto wspomnieć o całej masie nagród, które chór zdobył dzięki swej pracy: I miejsce oraz Złotą Lirę na IV Międzynarodowym Warszawskim Festiwalu Chóralnym czy też Grand Prix Mazowieckiego Festiwalu Chórów Akademickich Vivat Academia. Chór SGH występuje także w wielu konkursach zagranicznych, zapewniając sobie zwycięstwa na podium. Sukcesem skończył się Międzynarodowy Konkurs Chóralny w Namestovie na Słowacji czy też European Grand Prix for Choral Singing w Zadarze w Chorwacji.
Zespół koncertuje w wielu innych krajach jak Niemczech, Szwajcarii, w Irlandii, Włoszech czy na Ukrainie.






Chór SGH sięga po wybitne dzieła muzyki dawnej, ale też nie stroni od współczesnych kompozytorów. Przyznam, że przeboje takie jak "Bohemian Rhapsody", "Ob la di, ob la da" czy " Lion sleeps tonight" zawsze wzbudzają mój entuzjazm i szeroki uśmiech. I nie jestem w tym odosobniona.

 

Jak zwykle spędziłam miły wieczór i był to radosny akcent w tej przedłużającej się zimie..
Dziękuję Izie za zaproszenie oraz za jej genialny głos :) Pozdrawiam cały zespół Chóru SGH!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz