O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi.Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

sobota, 13 kwietnia 2013

Zaproszenie do Maroka

Witaj Miły Gościu!

Koleżanki z pracy wybierają się na wycieczkę do Maroka. Moje myśli automatycznie pobiegły w rejony przeze mnie odwiedzone. Spędziłam w tym kraju miłe chwile.
Zyskałam nowe przeżycia, doświadczenia i wspomnienia. Chciałabym się teraz nimi podzielić z Tobą, miły Gościu. Zapraszam w kącik Afryki do zakładki "Maroko".
Ponieważ wiele tam zobaczyłam, podzieliłam tekst na części, by łatwiej było poznawać Ci ten kącik świata. Zatem polećmy dziś do Agadiru. To tylko 5,5h lotu stąd...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz