O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

wtorek, 8 października 2013

Wspomnienie lata

Szanowny Gościu,

jesień zagościła już u nas na dobre. Ale dziś jeszcze powspominajmy ciepłe, słoneczne dni lata. Zapraszam Cię więc, na kolejny górski szlak. Tym razem znów będziemy w Tatrach Zachodnich.
Załóż dobre buty, bo pójdziemy na trzy szczyty na raz. Tylko nie marudź, wiem, że dasz radę. W końcu pójdziemy tam razem :) Wejdź do zakładki "Tatry: Grześ - Rakoń - Wołowiec" i poczuj świeże, górskie powietrze w swych płucach. Gotowy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz