O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi.Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

niedziela, 22 grudnia 2013

Święta Bożego Narodzenia

Drogi Gościu,

zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Co prawda nie będą białe, a przynajmniej w mieście, ale przecież białą mieliśmy Wielkanoc :)
Mimo to, życzę Ci, byś w Święta odnalazł spokój duszy, wewnętrzne światło, które będzie Cię prowadzić w Nowy Rok z radością i miłością. Przy stole wigilijnym ciepła domowej atmosfery oraz mnóstwa smakołyków. A kiedy nadejdzie Nowy Rok, życzę, by Twoje marzenia się spełniły.

WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

Jest tu jeszcze Ktoś, kto bardzo chce złożyć życzenia od siebie, pozwól, że to zrobi...





Tu ja, Mysza. Eee... Życzę wszystkim dużo uśmiechu, dużego stołu, na którym jest dużo pysznych rzeczy, dużej choinki i kochanych rąk, które pomiziają i ciepłego kocyka. I niech przyjdzie do Was Mikołaj i przyniesie Wam dużo puszek z tuńczykiem, albo z pastą z kurczaczka, jakieś myszki i piłeczki.
I też Wam życzę WESOŁYCH ŚWIĄT!!! MIAU!


6 komentarzy:

  1. Bardzo piękne życzenia! Ja życzę Ci kochana na te Święta wszystkiego dobrego, spokoju ducha, radości z przebywania z bliskimi i wspaniałej atmosfery :) My również bardzo dziękujemy za życzenia, razem ze Świstunem :)) Pozdrawiam cieplutko i przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Wam jeszcze raz - wszystkiego zdrowego :) Bądźmy radośni nie tylko w Święta.

      Usuń
  2. Miłych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, Tobie także życzę, by ten świąteczny czas był radosny i choć spędzasz go daleko, to na pewno rodzinnie. Nowy Rok niech przyniesie same dobre rzeczy :) Pozdrawiam świątecznie.

      Usuń
  3. Wzajemnie - Wesołych Świat !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niech będą wesołe, skoro nie mogą być białe :) Ze świątecznym pozdrowieniem :)

      Usuń