O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi.Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

sobota, 23 grudnia 2017

Gwiazdka 2017r.

„ Świeciła gwiazda na niebie
srebrna i staroświecka.
Świeciła wigilijnie,
każdy ją zna od dziecka.
Zwisały z niej z wysoka
długie, błyszczące promienie.
A każdy promień – to było
jedno świąteczne życzenie (…)
Leopold Staff „Gwiazda”




 


  


































A ja mam dla Was 7 życzeń:

Równowagi – między pracą a odpoczynkiem, między spokojem a uniesieniem

Mądrości – by umieć odróżnić to, na co mamy wpływ, od tego, co nie leży w naszych mocach, by umieć ważyć słowa, by nie raniły innych, by umieć cieszyć się drobiazgami

Miłości – bo to ona napędza nas w życiu, otaczajmy się nią, a jeśli będzie odwzajemniona, to jeszcze lepiej 

* Pokoju – najbardziej na świecie, ale też tego w duszy, w pracy, w domu, gdziekolwiek.
I co za tym idzie bezpieczeństwa – by nigdy się nie bać 

Spełnienia – tego wewnętrznego, zgody samym z sobą, spełnienia zawodowego i osobistego

Zdrowia – bo bez tego nic nie może się udać, oby było zawsze i długo nam dopisywało

Marzeń – bo bez nich ciężko żyć. Niech zawsze będzie jedno, żeby było do czego dążyć.


Niech ta Gwiazda Was prowadzi i dobre Anioły, gdziekolwiek jesteście i dokądkolwiek podążacie.






                                    


Spokojnych Świąt!


       A na koniec mam dla Was przepiękną kolędowo-zimową nutę od Zakopower...







                                                          Z miłością,
                                                Dusia


14 komentarzy:

  1. Ale piękne, Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych Świąt! Dla Ciebie i całej Rodziny :)

      Usuń
  2. Piękne życzenia, Tobie również życzę Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. I wzajemnie! Wielu łask bożych od nowo narodzonej Dzieciny, niech zagości radość i pokój :)Wesołych Świąt!

      Usuń
  4. Moja droga, życzę Ci radosnego świętowania.
    Moc uścisków i tysiąc buzioli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, choć to trudny czas dla nas obu, to jednak wierzę, że w głębi serca, Ten, który narodził się w nocy, nie pozwoli nam się smucić. Bo wszystko co robi, robi po coś... Otulam Was wszystkich ciepłymi myślami. Przesyłam dwa tysiące buzioli, no bo przecież podzielisz się chyba z Twoim M.? :) :) :)

      Usuń
    2. Dziękuję.
      Podzieliłam się...
      Dobrze, że święta już się skończyły.

      Usuń
    3. Przytulam do serca Basiu...

      Usuń
  5. W ten radosny czas życzę Ci samych miłych chwil. I dziękuję za piękne życzenia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne życzenia. Dziękuję. :)) Może już po świętach, ale chcę życzyć Ci dokładnie tego samego, bo lepiej bym tego nie ujęła. Napisałaś to, co najważniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oby nam wszystkim spełniło się choć po trochu każdej z tych rzeczy. O resztę musimy zadbać sami. Pozdrawiam poświątecznie :)

      Usuń