O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

poniedziałek, 25 lutego 2019

Sześć lat razem! :)


6 urodziny bloga


Sześć lat blogowania to jest coś… Niby mało, a jednak bardzo dużo. Patrzę na siebie, jak bardzo się zmieniłam. Pisanie mnie rozwinęło, z biegiem lat nauczyłam się inaczej pisać, tworzyć, robić zdjęcia. Nie byłoby tego, gdyby nie Wy, Drodzy Goście, po drugiej stronie monitora…
Ponad trzysta postów to sporo i ciągle mało. Mam apetyt na zwiedzanie, na pisanie, na przekazywanie tego, po co ten blog powstał, czyli pokazywanie, że nasz ŚWIAT jest CUDOWNY!
Niech dalej przemówią kafelki z popularnej gry Scrabble…































Z miłością
Dusia



6 komentarzy:

  1. GRATULACJE!!! Kochany Tuptusiu.
    Bloguj dalej i dalej i jeszcze dalej.
    Pokazuj wspaniałe miejsca.
    Dziękuję, że JESTEŚ TU i za wszystkie rozmowy telefoniczne.
    Milion buziaków posyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i Tobie, że jesteś... tak, po prostu. Uściski gorące! :)

      Usuń
  2. Nam też jest szalenie miło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i pozdrowienia ślę dla Ciebie i Marzenki! Fajnie, że jesteście :)

      Usuń
  3. Gratuluję wytrwałości, bo to przecież nie jest łatwo się zebrać by coś napisać :) I kolejnych wielu lat pisania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Artur! Wiem, że jesteście, a to najlepszy prezent dla mnie. Do pisania jeszcze zabieram się chętnie, gorzej z czasem na buszowanie po ulubionych blogach, w tym po Twoim. Ale zamieszanie pracowo-życiowe kiedyś się skończy i nadrobię zaległości. Tymczasem ściskam mocno!:)

      Usuń