O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

sobota, 16 kwietnia 2022

Wielkanoc, kwiecień 2022 r.

 

Wielkanoc 2022 r.


Nie tak łatwo jest życzyć wszystkim dookoła wesołych Świąt Wielkanocnych, skoro wojna toczy się tuż obok nas, za naszą wschodnią granicą. Chciałoby się powiedzieć głośno, oby nikt nie zechciał nas "oswobadzać" w taki sam sposób jak Ukrainę. Bo o ile Ukraina poszła bardzo do przodu w swoim rozwoju, to Rosja mentalnie pozostała jeszcze w poprzedniej epoce. Tak, jakby nie chciała zauważyć zmian, jakie dokonują się na całym świecie.






Mimo to, życzę każdemu z Was, by te kilka świątecznych dni, upłynęło Wam w spokoju, zdrowiu i poczuciu odpoczynku od złych myśli, czegokolwiek by one dotyczyły. Zróbmy sobie przerwę od złego i postarajmy się znaleźć czas i zrobić coś tylko dla siebie. Przeczytać książkę, obejrzeć ciekawy film, zjeść obiad świąteczny z Bliskimi, pójść na spacer... 

Niech Wielkanoc będzie dla Was wszystkich czasem wyciszenia. 






Spokojnego Alleluja!


6 komentarzy:

  1. No cóż, inne to święta z wojną w tle...
    Oby wreszcie nastał pokój.
    Mimo wszystko, spokojnych, zdrowych i pełnych nadziei Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Tobie Basiu! Dla Ciebie i Twoich Bliskich niech ten świąteczny czas będzie czasem spokoju i odpoczynku. Uściski świąteczne posyłam😘

      Usuń
  2. Zdrowych, spokojnych pełnych nadziei Świąt Spędzonych tak jak lubisz. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wkraju i wzajemnie, Świąt radosnych, zdrowych z odpoczynkiem i relaksem w tle. Jak zwykle na nic nie mam czasu, czuję zmęczenie, ale się nie poddaję ;) Dlatego wszystkim życzę tego samego, co sobie - świętego spokoju i pokoju na świecie. Pozdrawiam świątecznie :)

      Usuń