O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

niedziela, 12 kwietnia 2020

Wielkanoc 2020r.

Kochani...
W tym trudnym dla większości czasie, kiedy jesteśmy zamknięci 
w swoich czterech ścianach, nie z wyboru a z przymusu, 
życzę Wam wielu pozytywnych myśli.
Życzę niesłabnącej nadziei na lepsze jutro, silnej wiary, 
że niebawem znów będziemy się mogli spotkać i miłości do ludzi. 
Wiem, że to trudne, ale #zostanwdomu. Proszę...
Wielki Pasterz wystawił nas na dużą próbę. 
Pokażmy, że potrafimy temu sprostać.
Mimo wszystko życzę spokojnych, zdrowych i kolorowych 
Świąt Wielkiej Nocy!

Z miłością, Wasza Duśka

7 komentarzy:

  1. Kochana, dziękuję.:)
    Tobie także życzę radosnego i zdrowego a także pełnego nadziei świętowania.
    Moc buziaków posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Basiu, dla Was niech będzie to czas odpoczynku od zmartwień i pomimo sytuacji na świecie, czas nowej nadziei💕 Ściskam świątecznie☺️

      Usuń
  2. Radosnego Alleluja pomimo pandemii💕 Pozdrawiam świątecznie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, radosnych , spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i odwzajemniam, niech ten czas obfituje w odpoczynek i radość 😊

      Usuń