O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

środa, 18 września 2013

Szaleństwa króla Ludwika II Bawarskiego - zaproszenie do kolejnych zakątków Bawarii

Miły Gościu,

dziś zanurzymy się w szaleństwa króla Ludwika II Bawarskiego. Zabieram Cię do jego dwóch zamków, w których przepych równał się jego fantazjom. Czy można żyć w takich wnętrzach? Ja chyba nie mogłabym, ale proszę, przekoanj się sam, zaglądając do kącika "Niemcy-Bawaria cz.3". Ale zanim tam dotrzemy, przespacerujemy się po uroczym bawarskim miasteczku. Zatem zapraszam na wędrówkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz