O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

sobota, 14 września 2013

Zaproszenie w Alpy i dalsze zwiedzanie Bawarii

Witaj Gościu Szanowny,

dziś zabieram Cię wysoko, prawie na 3.000 m n.p.m. Spojrzymy z góry na Bawarię i Tyrol. Pobawimy się niczym dzieci na śniegu i troszkę zmarzniemy. Potem poczujemy się jak Adam Małysz przed skokami na Turnieju Czterech Skoczni w GaPie. A kiedy emocje będą w nas buzować, pojedziemy ukoić je nieco widokami pięknego królewskiego zamku. Brzmi nieźle? To zapraszam do kącika "Niemcy-Bawaria cz.2".
Miłego spaceru w chmurach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz