O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

wtorek, 10 września 2013

Wspomnienie wakacji - zaproszenie do Austrii i Niemiec

Witaj Miły Gościu,

wakacje już się skończyły, przynajmniej dla mnie. Aby nie było tak smutno, należy przywołać wspomnienia z tegorocznych wojaży. Dlatego dziś zapraszam Cię do naszych zachodnich sąsiadów, w miejsca urocze, o których nie da się powiedzieć tylko jednego słowa. Aby ułatwić zwiedzanie podzieliłam ten przyjemny tydzień na części. Dziś zapraszam do pierwszego etapu naszej wspólnej podróży, do zakładki pt. "Niemcy-Bawaria". Zatem przyjrzyjmy się razem, co słychać na Zachodzie, wcale nie takim dzikim... Zapraszam!

2 komentarze:

  1. Bawaria jest piękna! Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, mnie też zauroczyła. Następny mój wpis o niej, będzie bardzo górzysty :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń