O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

sobota, 20 kwietnia 2019

Wielkanoc 2019 r.


Wielkanoc
20-22 kwietnia 2019 r.


Zanim skonał na krzyżu, zjadł wspólny posiłek ze swymi uczniami... Ostatnia Wieczerza była chyba dość burzliwa, żaden z późniejszych Apostołów nie chciał uwierzyć, że któryś mógłby zdradzić swego Pana. Bo przecież Jezus to mądrość i miłość, a tej się nikt nie wyprze... 
A potem wypełniła się boża przepowiednia...



Ostatnia Wieczerza  (płaskorzeźba ludowa ze zbiorów Zamku w Żywcu)



Ostatnia Wieczerza  (płaskorzeźba ludowa ze zbiorów Zamku w Żywcu)


Ukrzyżowanie Chrystusa  (płaskorzeźba ludowa ze zbiorów Zamku w Żywcu)


Ukrzyżowanie Chrystusa  (płaskorzeźba ludowa ze zbiorów Zamku w Żywcu)



Kochani, nie tylko w te Święta, ale i na wszystkie inne dni, życzę Wam spokoju i zdrowia. 
Tym, którzy cierpią, życzę, by los się odwrócił na dobrą stronę. 
Tym, którzy się radują, życzę, by ten stan trwał jak najdłużej.
Tym, którzy są sami w życiu, życzę, by wreszcie spotkali dobrego towarzysza.
Tym, którzy mają rodziny, życzę, by czas spędzony z nimi był jak najlepszy.
Tym, którzy pragną miłości, życzę, by ją znaleźli i poczuli odwzajemnienie.
Tym, którzy już kochają, życzę, by nigdy nie zostali oszukani i zranieni.
Wreszcie tym, którzy źle mi życzą... życzę jak najlepiej.

Radosnych Świąt Wielkanocnych
i wielu łask bożych od Zmartwychwstałego!


5 komentarzy:

  1. Duska aleś mi zaimponowała tym wyborem ilustracji!
    Świetny pomysł!
    Alleluja!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, tylko nie bardzo wiem, czym Ci zaimponowałam i jaki to świetny pomysł chodzi Ci po głowie? :) Tak czy owak radosnego Alleluja! Niech te dni poświąteczne będą najlepsze ;)

      Usuń
  2. Kochana, u mnie życzenia były dla wszystkich na moim blogu. Na parę dni " zniknęłam" a tam nie było Internetu.
    Miłego poświątecznego cazsu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znikanie czasem jest dobre. Jak wiesz, w tej chwili też nieco zniknęłam, cieszę się, że udało mi się wcześniej parę postów przygotować, bo teraz nie mam do tego głowy... Dobrych dni Basieńko!

      Usuń