O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi. Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

sobota, 2 listopada 2013

Powróćmy na tatrzański szlak...

Drogi Gościu,

Choć dziś Dzień Zaduszny, dzień zadumy i refleksji, wspomnień o naszych bliskich, to ja dla odmiany zapraszam Cię w dużo radośniejsze klimaty. Znów powrócimy na tatrzański szlak, by nacieszyć się słońcem, zanim za oknem powitamy jesienną słotę. Przejdźmy się zatem na spacer, zacznijmy z Kuźnic, by do nich powrócić, zataczając kółko przez Kasprowy Wierch. Po drodze wpadniemy na ciepłą szarlotkę w Murowańcu i poprzepychamy się łokciami przez tłum przy kolejce. Będzie fajnie, więc zapraszam do zakładki "Tatry - Boczań - Kasprowy Wierch - Kuźnice".
 Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz