O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi.Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

niedziela, 9 czerwca 2013

Słodkie odliczanie

Szanowny Gościu,

do mojego urlopu w górach zostało jeszcze trochę ponad dwa miesiące. To chyba nie jest wybrykiem natury, że już zaczynam odliczać czas do wyjazdu. W zasadzie w górach jestem stale. Gdy mi dobrze i gdy źle.
Dziś zapraszam Cię Gościu Drogi do tatrzańskiego zakątka, w Tatry Zachodnie, a konkretnie na Czerwone Wierchy. Oj, będzie się działo...:) Wejdź zatem do zakładki "Tatry - Czerwone Wierchy".

Z góralskim pozdrowieniem, hej!

2 komentarze:

  1. A nasz urlop już za 18 dni. I jeżeli pogoda dopisze, a dopisze na pewno, to wyruszymy w nieznane nam tereny. Będzie to kolejna podróż poślubna ( po ślubie wszystkie są poślubne). Zapraszamy do nas codziennie od pierwszego lipca.
    Pozdrawiamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zajrzę. I znów pójdę z Wami w nieznane. A może będzie mi znane? :)
    Pozdrawiam ciepło i życzę udanej podróży "poślubnej" :)

    OdpowiedzUsuń