O mnie

Moje zdjęcie
Jestem diabełek wrodzony, anioł gdy chcę. Czasem samotna w tłumie innych osób. Choleryczka z artystyczną duszą, mocno stąpająca po ziemi.Jestem w ciągłym ruchu, ciągle ciekawa wszystkiego. Kocham koci świat i jak kot chadzam własnymi ścieżkami. Taka nieidealna Ja...

sobota, 29 czerwca 2013

Zaproszenie do Pragi

Witaj Szanowny Gościu,

Sprawy techniczne bloga pochłonęly nieco mojego czasu, nerwów i nie powiem czego jeszcze... Niestety przepadła większość dotychczasowych komentarzy. Dziś jednak wracam bogatsza w doświadczenie blogowe i od razu pragnę Cię zabrać do światowego kącika, jakże bliskiego jednak. Poczujmy się jak dzielny wojak Szwejk i przenieśmy się do naszych południowych sąsiadów. Zapraszam do zakładki "Czechy-Praga".
Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz